Pages

Activities Notes

Activities Notes :
STATUS : LATEST / CURRENT Activities | Title : Activity @ SEDIM 08102011 | Masa & Tarikh : 11:00AM 8 Oktober. | Tempat : Lata Air Deras Sedim, Kedah Darul Aman. | Aktiviti : Berbentuk Perkelahan, BBQ ..  More Info ...

Jun 12, 2009

Pofiles


Salam Semua,
Menjelang lagi 1/2 tahun pertemuan seterusnya REUNION100, kita nak mula aktifkan semula makluman, berita, aktiviti dsb agar pertemuan seterusnya dapat kita dapat Ramaikan lagi Penyertaan dan Heboq kan lagi aktiviti REUNION.
Bagi yang yang dah lama tak masuk jengok Blog Reunion100, elok-eloklah berbuat demikian. Kita akan cuba update kan apa2 jua berita sekerap mungkin. Seket2 pun Sebelun sekali .. InsyaAllah.
Gambar
Buat yang lama dah tak jengok Blog, Kita telah upload gambar2 Reunion ke FotopagesReunion di http://reunion100.fotopages.com/. Juga beberapa aktiviti tak rasmi yang telah dijalankan sebagai permulaan nak hangat - hangatkan lagi Blog ini.
Aktiviti Terbaru
Terbaru saudari Izawati kita ada buatkan cadangan untuk Kerumah Shahril & Ikin untuk Ziarah mereka yang baru lahir. Berita ni telah diupdate oleh saudari Sueriani kita.
Sumbangan Berita / aktiviti Diperlukan
Semua dialu-alukan untuk sumbangankan apa-apa berita / aktiviti berkenaan Rakan2 Reunion atau aktiviti sendiri yang ingin dikongsi bersama-sama Blog Reunion100. Jika nak sumbangkan aktikal menarik pun dialu-alukan. Email jer ke email reunion100@gmail.com. InsyaAllah akan dipostkan secepat mungkin.
Profile Update
Dalam kesibukkan, sempat buka semula profile Reunion100 yang telah dikumpul dalam pertemuan yang lepas. Rupanya tak banyak yang isi. Walaupun yang hadir lebih ramai. Profile telah diupdate dalam worksheet untuk kegunaan geng reunion semua. Ia telah dibahagikan ikut Batch2 kemasukan kita ke Call Centre 100. Semua untuk dialu-alukan untuk update Profile tu dengan hantar email ke reunion100@gmail.com.
******************************
Batch :
Nama :
Email :
Ctc No :
Other Online add : (blog, ym, friendster, myspace, facebook dll)
Address :
*****************************
At least tak ada contact penuh, ada jumlah orang dan nick name dari setiap batch pun jadilah. So kita boleh updated.
Sebagai contoh - batch saya adalah pada 3 Mac 2006 - ada 30 orang tp ada sekitar 5 contact sahaja dapat update. yang lain semua dah lost....
Sila klik di sini untuk download profile.
Emailkan aktiviti
Mulai sekarang semua aktiviti / berita dari Blog akan saya email jika terdapat post baru berdasar dari Semua contact dari Profile yang ada. So sangat penting semua profile updated.

editor;
reunion100@gmail.com
Blog : http://azzamismail.blogspot.com/

No comments: