Pages

Activities Notes

Activities Notes :
STATUS : LATEST / CURRENT Activities | Title : Activity @ SEDIM 08102011 | Masa & Tarikh : 11:00AM 8 Oktober. | Tempat : Lata Air Deras Sedim, Kedah Darul Aman. | Aktiviti : Berbentuk Perkelahan, BBQ ..  More Info ...

Jul 17, 2011

EN. AZRI Resign dari VBP Penang - 18072011


Azri Berbaju Merah dihari resignation beliau.

From: Azri Samat
Sent: Monday, July 18, 2011 9:11 AM
Subject: Selamat tinggal rakan rakanku di Contact Centre Penang.

Assalamualaikum / Selamat sejahtera,
Hari ini merupakan hari terakhir saya berkhidmat sebagai Customer Service Representative
di Vads Contact Centre Services Penang setelah 5 tahun bertugas
Banyak suka duka dilalui sepanjang saya berkhidmat di sini. Keputusan drastik ini terpaksa saya ambil demi untuk masa depan saya
Kepada kawan kawan yang mengenali saya dan baru mengenali saya, saya mohon ampun dan maaf sekiranya
ada salah dan silap. Andalah penyambung warisan perjuangan saya di sini.
Kalau ada sumur di ladang
Boleh saya menumpang mandi
Kalau ada umur yang panjang
Boleh kita jumpa lagi
Terima kasih atas ilmu yang saya perolehi sepanjang saya berkhidmat di sini
Segala kerjasama amat dihargai, terima kasih
Azri Samat
Back Office Processing Team

No comments: